O2

حیاط خلوتی برای آرامش واندیشه

O2

حیاط خلوتی برای آرامش واندیشه

نازنین من......

نازنین من، دیشب دلم برایت تنگ شده بود،ای کاش بودی تا غم  را حتی برای دمی از شانه های دلم بر می داشتی.

نازنین من،ادمهای بزرگسال بیشتر از بچه ها نیاز به محبت ومهر دارند،انسان هر چه بزرگتر می شود تنهایش عمیق تر،غمش سنگسن ترومسئولیتش بیشتر می گردد.در حالی که کودکان فارغ از همه چیزند و همه به انها مهر می ورزند! حالیا به من بگو؟ ما بزرگترها که درخود شکسته ایم،دردمان مارا از پا در آورده  نباید به ما بیشتر عشق بورزند،به حرفهای دلمان گوش دهند وهر کسی که از راه می رسید مارا بوسه باران نمائید.همچون کودکان. آنگاه با شیرینی دوست داشتن تکه،تکه های دل شکسته مان را بهم می چسبندیم وبا این صفا، زیباترمسیر زندگی مان را می  پیمودیم.

نازنین من،دیشب دوست داشتم یکی می بود تا مرا ماچ کند،آرزو می کردم کودکی در برم می نشست ومن همچون بچه ها حرف دلم را بدون هیچ تفکر وتعارف وخجالت برایش می گفتم،سرود می خواندم واصلا به دل نشین بودن یا نبودن صدایم فکر نمی کردم ومی خواندم 

               باز باران با ترانه با گوهرهای

                                فراوان  میخورد بر بام خانه

                                          یادم اید روز بارا ن گردش یک روز شیرین

                                                                با دو پای کودکانه میدویدم ..................

نازنین من،،از ژرفای دل آرزو کردم که  ای کاش همه ما کودک بودیم،انگاه غم فراری بود ،حیله بی رنک ،طمع وحرص اساس کارمان نمی شد چون همه ما به نون وپنیر وانگور سفرهامان کیفور می شدیم.دروغ معنی نداشت زیرا حرف راست را باید از بچه شنید.

نازنین من،اکر من کودک بودم،هرگاه که باتو قهر می کردم ،قهر ما  دو دقیقه بیشتر طول نمی کشید چون ما کودکان زود دلمان برای هم تنگ میشود و زود زودک اشتی می کنیم وبازی عشق را دوباره  از نو سر می گیریم.

نازنین من،اگر کودک بودیم ،دوستی همسایه ما می شد،سادگی قرینه لحظه ها مان می گشت ولذت بردن از لحظه ها هدفمان می گشت،همچون کودکان.

نازنین من،ای کاش ما گاه گاهی به کودک منتظر درونمان سر می زدیم  و سراغی از شازده کوچولوی خودمان می گرفتیم وبیشتر با او همراه می شدیم.

نازنین من،..................


 املاء شب

1.هفته پیش از شما خواستم که نواقص کارم را به من گوشزد کنید ولی متاسفانه

هیچ کس این کار نکرد امیدوارم این یکی پیدا بشه که از ما انتقادات بکنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سوت دسته دار جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://blog.tayyeb.info

سلام الله علیک یا قلب نازنین من ...
آقا من غلط بکنم بیشتر از این دلتو شکسته ببینم

مرسی از کامنت جالبت که مارو به یاد دکتر احسان نفله انداخت...

راستش واقعا جای شما خالی بود، [البته صرف نظر از خانوادگی بودن سفر!!!]

بلاگت ... اینجا یکم رک و روراست ... بلاگت عیب نداره و صرفا یک بلاگ کامله، ولی خیلی میتونی قشنگترش کنی، مثلا رنگ و لعاب بیشتر ، استفاده از فونت درشتتر، اضافه کردن لینک های بیشتر، اضافه کردن لینک وبلاگ های بیشتر، مطالب کوتاهتر (قبلا بهت گفته بودم.) ، اضافه کردن تصاویر به وبلاگ و تصاویر مرتبط یا زیبا به هر پستی که میفرستی ، استفاده از تم های باحال و (خصوصا ... اینو یواشکی میگم کسی نشنوه : ایرانی و عرب جماعت کشته مرده سه رنگن : قرمز جگری یا زرشکی ، آبی نیلی مانند تقریبا روشن ، سبز سیدی مثل چفیه سید احسان ولی یکم براقتر )...
یکم توی مطالب باید خواننده رو شریک کنی که احساس کنه درباره اون مینویسی... مثلا درباره درد فراغ دوستش، شادی یه اردو دسته جمعی ، بدبیاری تو یه روز بارونی و ... یعنی حرفتو بزنی ولی طرف احساس کنه حرف خودشه و در جای مناسب نکته مطلب رو که براش داری پست هوا میکنی رو به اون منتقل کنی. اینطوری خواننده احساس میکنه که اون نکته راه حل مشکلشه و به راحتی قبولش میکنه.
یه چیز دیگه بلاگت میتونه برخی اوقات دارای مطالب کاملا شاد و بی قید و بند باشه. به اینصورت مخاطب همیشه به دنبال مطالب جدیدت خواهد بود.
ضمنا هر مطبی از عنوانش شناخته میشه سعی کن تمی که انتخاب میکنی عنوان رو درشتتر نشون بده و عنوان رو هم به تناسب مطلب تا جایی که میتونی واضح بیان کن



اینایی که نوشتم (آخ انگشتام!!!) به این معنا نیستن که بلاگ یا مطالبت مشکلی داشته باشن ولی خودت خواسته بودی پیشنهاد بدم اینم دادم .. چی میگی ؟؟؟ نمیخوایشون پاکش کن...

و السلام علی من اتبع الهدی :)

parvaz شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.ahoyerozegar.blogfa.com

بچه ها پاک هستن کاش ما هم مثل اونها باشیم

تا مثل اونها باهامون برخورد کنن

محمد یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
به به!
میبینیم که نازنین خانم و ... آره دیگه!
ماچ و بوسه و ...!
روز از نو روزی از نو آره؟! خدا یکی یار یکی یکی؟!
.
.
.
انتقادات ما:
۱. از وبلاگ دوستان بیشتر یاد کن!
۲. میزان عشق وبلاگ رو کم کن!
۳. یار هات رو کم کن!
۳. قالب رو عوض کن جون مادرت! (http://www.parstheme.com/?key=&sort=inserted&system=3)
۴. یه مدت میخوای تغییر رویه بدی؟ یا مثلا بین هر چند هفته داستان، یکبار مثلا اخبار مهم ماه رو بذاری، چطوره؟
5. انتقادات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد... منتظر اعلامیه های بعدی ما باشید.. خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد