O2

حیاط خلوتی برای آرامش واندیشه

O2

حیاط خلوتی برای آرامش واندیشه

حرفهای در گوشی

من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی از پاپتی هاتم.
آقای کوچیک نواز بنده پرور
من هنوزم صله گیر چشم بارونی و اون ابر نگاتم
منو کشتی ، منو کشتی ، منو کشتی
کشته باشی
خوش به حالم من هنوزم که هنوزه
یکی از اون کشته هاتم
من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی از پاپتی هاتم
    

   (محمد صالح علاء)

 حرفهای درگوشی

گاه گو داری من حالی به حالی میشوم،گوی که مخزن احساساتم سوراخ میشود و شروع به ترشح می کند واین باعث میشود که ادمی حرفهای بزند از جنس دل که لا جرم به دل دیگران می نشیند.از جمله انها:

1.من معتقدم کسانی که وبلاگ مرا میحوانند افراد استثنائی هستند،انسانهای گلی می باشند،دوستان عزیزتر از جان که دوست دارم روی ماه تک تک انها را ببوسم وانها را غرق ماچ وموچه کنم.

2.وقتی خواستم وبلاگ ایجاد کنم با خود کفتم :حال که قرار است جای را در دنیای مجازی پر کنم.بهتر است انجا را با موضوعات ساده  که رعایت انها ارامش را در زندگی جاری می کند،پرکنم.امیدوارم به این نکته دقت کرده ودقت کنید.

3.بنظر می رسد که اگر هر هفته داستان بنویسم،کمی وبلاگ را لوس می کند وارزش داستانها  را کاهش می دهد.پس بهتر است هر چند هفته یکبار داستان در وبلاک بگذارم.

4.اینرا فقط به شما می گوئیم وشما هم قول بدهید به کسی نگوئید،چند روز پیش به وبلاگی سر زدم که در انجا برای هر پست از وبلاگ حدود 150 نظر بود.در حالی که میانگین نظرات وبلاگم درهرپست از 5 قاصدک تجاوز نمی  کند.وقتی ان وبلاگ را دیدم دلم سوخت ،که چرا من این امار بازدید کننده را ندارم؟

ولی خوب که فکر کردم دیدم همین دوستانی  راکه دارم از سرم هم زیاد است. حالیا هر چه دوستان کمتر باشند صمیمت بین آنها بیشتر است .

تازه اگرهر هفته 150 نفر مهمان من باشند،من هم باید به تک تک انها سرکی می زدم،واین برای من غیر ممکن است.

از همه مهمتر این است،فرض کنیدکه بازیدگنندگان وبلاگم 150 نفر باشند،وبخواهم روی ماه تک تک دوستان راببوسم.بنظرتان با این شرایط می توانستم این خواسته زیبای دل را انجام بدهم؟!  

نظرات 3 + ارسال نظر
parvaz یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.ahoyerozegar.blogfa.com

قالب نو مبارک

اقا روبوسی و از این حرفها از نظر بهداشتی رد شده

شما هم سعی کن یه جور دیگه ابرازه علاقه کنی

خداوند ناصرتون باشه

سوت دسته دار سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ب.ظ http://blog.tayyeb.info

اهلا و سهلا
بابا خفن .... ته قالبه!! .... وووو وه خیلی خوشکل شد لوطی !
این بابا یا بهتر بگم مامایی که نمی خواد تو بوسش کنی نمیدونه چه گلی هستی تو. اصلا ولش کن بیا منو دوتا بوس کن....

خوش به حالم من
هنوزم که هنوزه
یکی از اون کشته هاتم
زیر پاتم.. زیر انگشت کوچیکه!!!! ها ها ها ...

هر کی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ

نضرم اوض شد.حم عملا کار کون حم عنشا!
بابا اینهمه غلط املایی ایول داره به مولا سید جون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد